Obchodní podmínky

OBCHODNÍ PODMÍNKY PRO MALOOBCHODNÍ PRODEJ

pro nákup a prodej zboží prostřednictvím internetového obchodu provozovaného na internetové adrese www.zelenakoala.cz

 

  1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.zelenakoala.cz  , jehož provozovatelem je :

Let´s talk s.r.o. obchodník s eko-friendly produkty, plátce DPH, se sídlem: Branická 1689/36, 147 00 Praha 4, IČO: 24239585, DIČ: CZ24239585, č.účtu: 2203165015/3030

Tel.:602 203 257

 a

Tereza Janková, dovozce eko-friendly produktů, není plátce DPH, se sídlem: Myslivečkova 655/8, 500 03 Hradec Králové, IČO 73661406,  539090001/5500

Tel: 602 203 257

Na základě každé objednávky provozovatel e-shopu pošle zákazníkovi e-mailem podklady k platbě a to nejčastěji do 12hod. od objednání v pracovní dny. Maximálně však do 48hod.

Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) upravují vzájemná práva a povinnosti mezi prodávajícím a kupujícím.

 Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v individuální kupní smlouvě. Odchylná ujednání v individuální kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek.

Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Změna obchodních podmínek se stává platnou okamžikem jejího zveřejnění na webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

 

  1. UZAVŘENÍ OBJEDNÁVKY

 

  • Prodávající, po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí informativním emailem, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v objednávce. Prodávající nenese zodpovědnost za nedoručení potvrzení objednávky, při chybném uvedení emailové adresy kupujícího nebo technické chybě v komunikaci, která není zapříčiněna provozovatelem.

 

  • Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné a pravdivé.

 

 

  • Uzavřením a potvrzením objednávky vzniká prodávajícímu závazek dodat kupujícímu sjednané zboží a kupujícímu závazek zaplatit prodávajícímu kupní cenu dle sjednaných platebních podmínek v době objednání zboží, tím se rozumí potvrzení tlačítka“ Objednávka zavazující k platbě“ a odeslané zboží převzít.

 

  • Provozovatel na stránkách neuvádí, zda zboží je nebo není skladem. Zákazník má právo kontaktovat písemně nebo telefonicky provozovatele a ten je povinen mu sdělit současný stav skladových zásob u poptaných výrobků a to bez zbytečných odkladů. Do vytvoření a odeslání objednávky zákazníkem se tento stav skladových zásob může změnit.

 

  • Pokud dojde ze strany provozovatele k jakékoli změně oproti stavu obdržené objednávky do jejího vyřízení, provozovatel je povinen o tomto neprodleně informovat zákazníka, který má právo od kupní smlouvy odstoupit nebo má právo přijmout navrhované řešení provozovatele. Provozovatel je povinen tuto písemnou dohodu evidovat 3 roky od jejího vzniku.

Touto změnou se rozumí např. pokud již z jakéhokoli důvodu nelze dodat zboží nebo je nutné změnit termín odeslání zboží apod.

Pokud se zákazník rozhodl od kupní smlouvy odstoupit z důvodu této změny, provozovatel je povinen mu bez zbytečného odkladu vrátit částku v plné výši na účet, pokud byla objednávka zákazníkem již uhrazena a přijata provozovatelem.

  • Pokud je objednávka vytvořena telefonicky, je neplatná až do stavu písemného potvrzení od zákazníka. Provozovatel je tedy povinen vypracovat „Potvrzení o přijetí objednávky“ a zákazník musí mailem potvrdit správnost veškerých údajů v objednávce a potvrdit ji.

 

  • Uzavřením objednávky kupující výslovně potvrzuje, že si je vědom toho, že tyto obchodní podmínky tvoří nedílnou součást objednávky, a že se s těmito obchodními podmínkami detailně seznámil. Tyto obchodní podmínky jsou k dispozici na webovém rozhraní obchodu a jsou zasílány zákazníkovi ve formátu PDF ke každému potvrzení objednávky. Je tak umožněna jejich archivace a reprodukce kupujícím.

 

  1. KUPNÍ CENA A PLATEBNÍ PODMÍNKY A ZPŮSOB DOPRAVY

 

  • Ceny u jednotlivého nabízeného zboží jsou uvedeny v eshopu jako konečné. Ceny nezahrnují náklady na dopravu zboží. Náklady na dopravu zboží se určují dle volby možnosti dopravy.
  1. a)                 Českou poštou při objednávce do 700 – 80 Kč
  2. b)                 Českou poštou při objednávce 701 až 3499 Kč – 125 Kč, od 3500,- Kč  - 167,- Kč
  3. c)                  Českou poštou na dobírku – poštovné plus 55 Kč dobírka
  4. d)                 PPL jakákoli objednávka  – 129,- Kč
  5. e)                 PPL na dobírku – dopravné plus 55 Kč dobírka

f/                  GLS jakákoli objednávka - 119,- Kč

g/                 GLS na dobírku -  dopravné plus 55 Kč dobírka

h/                 Dopravné zdarma u objednávek od 3500,- Kč, dopravce vybírá provozovatel

ch/                Zásilkovna - doručení na výdejní místa - 78,- Kč

 

  • Způsob úhrady kupní ceny a nákladů spojených s dodáním zboží bude zvolen kupujícím v objednávce, kdy kupující má možnost volby z následujících variant platby:
  1. a) na dobírku – tedy v hotovosti při převzetí zboží od přepravce
    b) bezhotovostně bankovním převodem předem na účet prodávajícího, jehož číslo bude uvedeno v potvrzovacím emailu od prodávajícího
    c) prostřednictvím online platební brány Shoptet Pay – platba kartou nebo okamžitým bankovním převodem. Tato platba je zabezpečená a zpracovávána provozovatelem platební brány Shoptet Pay (Shoptet a.s.), přičemž údaje o platební kartě nejsou sdíleny s prodávajícím.
  • Při platbě převodem bude prodávajícím zaslán na elektronickou adresu kupujícího email s číslem účtu. V případě bezhotovostní platbyje závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.  Zboží nebude expedováno před připsáním příslušné částky na účet prodávajícího. Kupující je povinen cenu v případě bezhotovostního převodu zaplatit nejpozději do 10 dnů ode dne uzavření kupní smlouvy (odeslání potvrzení objednávky od prodávajícího). V případě, že nebude v této době kupní cena uhrazena, zaniká cenová nabídka den následující po uplynutí této lhůty.

 

  • Daňový doklad vystaví prodávající kupujícímu po uhrazení celkové kupní ceny a zašle jej společně se zbožím nebo v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího.

 

 

  1. DODACÍ PODMÍNKY A TERMÍNY

 

  • Odeslání zboží je realizováno pouze v pracovní dny. V případě úhrady ceny za zboží bankovním převodem na účet prodávajícího počne tato lhůta pro odeslání zboží běžet až poté, co bude příslušná částka připsána na bankovní účet prodávajícího. V případě zvolené úhrady na dobírku, běží zákazníkovi termín ode dne, kdy byla objednávka doručena dodavateli a končí předáním zboží dopravci bez ohledu na způsob platby. Standardní termín odeslání je 8-13 pracovních dnů, nejpozději však 15 pracovních dnů. Předpokládaná doba dodání zboží kupujícímu činí obvykle 2–5 pracovních dnů od odeslání zásilky dopravcem. Pokud by ve výjimečných případech došlo ke zpoždění zásilky (vánoční období, sezónní výprodeje, aj. …), bude prodávající zákazníka o takovém zpoždění neprodleně informovat. V tomto případě má zákazník právo od smlouvy odstoupit. A prodávající má povinnost mu neodkladně vrátit celkovou částku na účet, pokud byla již zákazníkem uhrazena a prodávajícím přijata.

 

  • Pokud prodávající předá zboží dopravci, již prodávající nemá vliv na termín dodání zákazníkovi. Prodávající je povinen písemně odeslat informaci zákazníkovi, že zboží bylo předáno přepravci a to buď v den odeslání zboží, nejpozději však do 48 hodin od odeslání zboží. Prodávající neodpovídá za chybné doručení nebo nedoručení této zprávy zákazníkovi, pokud byl v objednávce uveden chybný mailový kontakt nebo pokud z technických důvodů, které nejsou na straně prodávajícího, mail není doručen zákazníkovi.

 

  • Zboží dodávané prostřednictvím přepravce je vždy prodávajícím zabaleno do ochranných obalů způsobem obvyklým, tak aby se předešlo poškození zboží.

 

  • V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, nebo v případě neposkytnutí dostatečné součinnosti kupujícím k uskutečnění předání zboží, je prodávající oprávněn požadovat náhradu důvodně vynaložených nákladů spojených s takovým opakovaným doručováním, a to zejména poplatek za opakované doručení podle platných právních předpisů, resp. dodání s jiným způsobem doručení. Tyto dodatečné náklady spojené s doručováním podle věty předcházející uhradí kupující prodávajícímu v termínu, uvedeném v dopise nebo emailu, který zašle prodávající kupujícímu.

UPOZORNĚNÍ: Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník, zák. číslo 89/2012 Sb.v platném znění) dle našich obchodních podmínek. Pokud nebude objednávka zaslaná na dobírku zákazníkem vyzvednuta, prodávající má nárok požadovat od kupujícího uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží a manipulační poplatek 200Kč. Tento poplatek zahrnuje administrativní a logistické vícenáklady.  Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami.

 

  • Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě zjištění jakýchkoliv závad toto uvést do dodacího listu přepravce. V případě shledání důvodného porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky, nemusí kupující zásilku od přepravce převzít. Podpisem a převzetím zásilky kupující stvrzuje, že obal zásilky obsahující zboží byl neporušen.

 

  • Bezprostředně po převzetí zboží je kupující povinen řádně zkontrolovat obdržené zboží od prodávajícího. V případě jakýchkoli pochybností, či nejasností je kupující povinen informovat o této skutečnosti prodávajícího e-mailem a dále má právo řešit situaci jako reklamaci nebo odstoupení od smlouvy.

UPOZORNĚNÍ: Pokud kupující nezkontroluje zboží bezprostředně po jeho převzetí a neinformuje o svých pochybnostech prodávajícího, nebude uznána pozdější reklamace v těchto a podobných případěch:

Pokud kupující vypere, poškodí, opotřebuje, či částečně spotřebuje zboží a až poté si všimne rozdílné velikosti výrobku, než kterou si objednával.

Pokud kupující vypere, poškodí, opotřebuje, či částečně spotřebuje zboží a až poté si všimne rozdílného druhu výrobku, než který si objednával.

Pokud kupující vypere, poškodí, opotřebuje, či částečně spotřebuje zboží a až poté si všimne nevhodně zvolené, objednané a dodané velikosti zboží.

 

  • Dle individuálního ujednání může prodávající dodat zboží i do zahraničí.
  • Rozměry všech výrobků jsou uvedeny v toleranci +/- 1cm.

Rozhodující přeměření výrobku provádí vždy prodávající a to vždy stejným způsobem.

  1. UŽIVATELSKÝ ÚČET

4.1.      Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může kupující provádět objednávání zboží (dále jen „uživatelský účet“). Kupující může provádět objednávání zboží též bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu.

4.2.      Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.

4.3.      Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu.

4.4.      Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.

4.5.      Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy kupující svůj uživatelský účet déle než 3 roky nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy (včetně obchodních podmínek).

4.6.      Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.

 

  1. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY A JEJÍ ZRUŠENÍ

 

  • Kupující má právo od kupní smlouvy odstoupit bez udání důvodu, a to do 14 dnů od převzetí zboží. V případě odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží, je kupující povinen vrátit prodávajícímu veškeré  zakoupené zboží ve lhůtě 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Prodávající je povinen vrátit kupujícímu po obdržení vráceného zboží od kupujícího, všechny peněžní prostředky vč. nákladů na dodání, které od kupujícího přijal a to bank. převodem na č. účtu, který kupující písemně e-mailem sdělí prodávajícímu.  Je však třeba upozornit, že vrácení částky, kterou prodávající přijal jako platbu za dodání zakoupeného výrobku, je dle § 1832 odst. 2 limitováno výší nejlevnějšího nabízeného způsobu dodání. Pokud kupující zvolil (a zaplatil) dražší z nabízených způsobů dodání, prodávající vrátí kupujícímu pouze cenu odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. Vrácení výrobku prodávajícímu provádí kupující na své vlastní náklady.
  • Kupující má právo od kupní smlouvy odstoupit i pouze částečněbez udání důvodu, a to do 14 dnů od převzetí zboží. V případě odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží, je kupující povinen vrátit prodávajícímu část zakoupeného zboží ve lhůtě 14 dnů od odstoupení od smlouvy.

Prodávající je povinen vrátit kupujícímu všechny přijaté platby, včetně nákladů na dodání (s výjimkou dodatečných nákladů vzniklých v důsledku vámi zvoleného jiného než nejlevnějšího nabízeného způsobu dodání), nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy.

Vyhrazujeme si však právo platbu zadržet do doby, než od vás obdržíme vrácené zboží nebo než prokážete, že jste nám zboží odeslali – podle toho, co nastane dříve. Prodávající je povinen vrátit kupujícímu po obdržení vráceného zboží od kupujícího veškeré peněžní prostředky za vrácené zboží a případně část za dopravné, které od kupujícího přijal a to bank. převodem na č. účtu, který kupující písemně e-mailem sdělí prodávajícímu. Tuto část nákladů na dodání stanovuje vždy prodávající a to tímto způsobem: Zákazníkovi bude vrácena část za dopravné tehdy, pokud by bylo dopravné nižší, v případě odeslání zboží bez vráceného výrobku. V tomto případě bude vrácen rozdíl těchto dvou cen.

Tím se rozumí, pokud je např. původní objednávka na 5 výrobků a cena dopravného např. 120,- Kč.  Zákazník vrátí např. 3 ks výrobků a ponechá si pouze 2ks. Dopravné by v případě odeslání 2ks výrobků bylo pouze 70,- Kč, bude zákazníkovi tedy vrácena částka 50,- Kč.

  • Vrácení výrobku prodávajícímu provádí kupující na své vlastní náklady.

 

Požadavek na odstoupení od smlouvy zašle kupující prodávajícímu e-mailem: zelenakoala.cz@gmail.com a ten mu následně sdělí adresu, na kterou kupující odešle vrácené zboží. Prodávající je povinen bez zbytečného odkladu potvrdit přijetí tohoto odstoupení od smlouvy elektronicky emailem, na emailovou adresu udanou kupujícím při uzavírání kupní smlouvy.

 

  • V případě odstoupení od smlouvy se kupní smlouva od počátku ruší. Kupující bere na vědomí, že pokud bude vrácené zboží nekompletní, prané, poškozené, opotřebené, či částečně spotřebované, vzniká prodávajícímu vůči kupujícímu nárok na náhradu škody jemu tím vzniklé. Nárok na úhradu vzniklé škody je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny. O tomto je prodávající povinen zákazníka předem informovat.

 

  • Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s odkládací podmínkou tak, že darovací smlouva nabývá účinnosti až uplynutím 20ti dnů ode dne převzetí zboží kupujícím.

 

 

  • V případě, že kupujícímu objednané zboží nebude možné dodat, a plnění prodávajícího se tak stane nemožným vinou třetí osoby či nedostupností takového zboží způsobenou nikoliv přímo prodávajícím, může prodávající od smlouvy odstoupit. V případě dílčího nemožného plnění může prodávající odstoupit od smlouvy pouze v rozsahu tohoto nemožného plnění. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu již zaplacenou kupní cenu bez zbytečného odkladu.

 

  • Výjimky z práva na odstoupení: upozorňujeme, že dle občanského zákoníku nemůžete odstoupit od smlouvy: o dodávce zboží, které bylo upraveno podle vašeho přání nebo pro vaši osobu; o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které bylo z obalu vyňato a z hygienických důvodů jej není možné vrátit; nebo u jiného zboží, u kterého to stanoví zákon.

Pokud je zboží z těchto důvodů nevratné, bude tato skutečnost uvedena v popisu produktu v našem e-shopu.

 

  1. ODPOVĚDNOST ZA VADY, ZÁRUKA, ROZPOR S KUPNÍ SMLOUVOU

 

  • Na dodané zboží poskytuje prodávající kupujícímu záruku za jakost v délce 24 měsíců (dále jen ,,záruční doba“). Záruční doba počíná běžet ode dne převzetí zboží kupujícím. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním nebo na mechanické poškození uživatelem. Požadavek na reklamaci zboží zašle kupující na email prodávajícího a následně zašle kupující zboží Českou poštou a to nejlevnější možnou variantou tak, aby bylo zboží pojištěné, tj. doporučeným psaním, popř. doporučeným balíkem na Tereza Janková, Trojská 646/136, 171 00 Praha 7. Pokud kupující zvolí jiný způsob dopravy reklamovaného zboží, uhradí prodávající kupujícímu v případě uznané reklamace pouze výši nákladů za dopravu, která odpovídá ceně dopravy reklamovaného zboží doporučeným psaním, popř. doporučeným balíkem. Kupující je povinen prodávajícího informovat o záruční vadě neprodleně po jejím vzniku.

 

  • Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží, aby mohlo být posouzeno a reklamace byla prodávajícím uznána jako opodstatněná. Reklamace nemusí být uznána, pokud reklamovaná vada není výhradně chybou, způsobenou výrobcem materiálu, či výrobcem zboží a je např. způsobena neopatrným zacházením s výrobkem nebo jiným znehodnocením výroku ze strany kupujícího nebo běžným opotřebením výrobku.

 

 

  • Kupující je povinen odeslat zboží čisté, pokud bude reklamované zboží jakkoli znečištěné, ruší se tímto reklamační řízení kvůli případné kontaminaci  a z hygienických důvodů a prodávající je oprávněn vrátit takové zboží kupujícímu a požadovat od něj částku za vynaložené dopravné.  Kupující je povinen přizpůsobit zboží přepravě, kterou při reklamaci zvolil, tedy zejména opatřit zboží ochranným obalem tak, aby nedošlo při přepravě k poškození. Zboží je třeba dodat kompletní tak, aby bylo možné uplatněnou vadu posoudit. Koupě zboží musí být vždy v rámci uplatnění reklamace prokázáno. K reklamovanému zboží se doporučuje přibalit veškerou písemnou dokumentaci a příslušenství, a doklad o zaplacení.

 

  • Lhůta k vyřízení reklamace činí 30 dní od data, kdy prodávající obdržel reklamované zboží. Obdržení zboží prodávajícím bude kupujícímu oznámeno do 7dnů od obdržení reklamovaného zboží a to písemnou formou, tím se rozumí zasláním reklamačního protokolu na e-mail, který byl uveden v objednávce. Prodávající neodpovídá za nedoručení e-mailu s reklamačním protokolem, pokud byl v objednávce uveden chybný e-mail nebo dojde k technickým nepředvídatelným potížím v e-mailové komunikaci, které nejsou způsobeny ze strany prodávajícího.

 

  • V případě uznané reklamace má prodávající povinnost uhradit zákazníkovi jeho vynaložené náklady na dopravu reklamovaného výrobku k prodávajícímu a to bankovním převodem a to během 30 dnů lhůty pro reklamační řízení.

 

  • Zboží bude ve lhůtě pro vyřízení reklamace zasláno na adresu uvedenou zákazníkem, případně, nebude-li tato adresa uvedena, bude zasláno na dodací adresu uvedenou při objednávce zboží. Pokud si kupující nepřevezme zboží na adrese uvedené v reklamačním protokolu, či na dodací adrese, má prodávající nárok na náklady odpovídající opakovanému dodání zboží a/nebo poplatek za uskladnění stanovený dle platných předpisů.

 

  • Kupující má v závislosti na povaze vady při uplatnění zákonné záruky tato práva:
  1. a) jde-li o vadu odstranitelnou, právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné. Není-li takový postup možný, má právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy
  2. b) jde-li o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží za nové totožné zboží nebo odstoupení od kupní smlouvy
  3. c) jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li spotřebitel výměnu věci, má právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy.

Volbu způsobu vyřízení reklamace provádí kupující.

  1. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Prodávající zpracovává osobní údaje kupujícího. Více informací k takovému zpracování najdete na úvodní stránce webu www.zelenakoala.cz v kategorii „ Ochrana osobních údajů“.

 

  1. AUTORSKÁ PRÁVA

Veškeré obrázky, loga, atd. zveřejněné na webových stránkách  www.zelenakoala.cz jsou předmětem autorských práv. Jakékoliv jejich kopírování, šíření a použití bez předchozího souhlasu majitele autorských práv nebo provozovatele, není dovoleno, a bude stíháno dle platných zákonů.

 

  1. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
    • Tyto obchodní podmínky platí od  1. 5. 2025  ve znění uvedeném na webových stránkách prodávajícího. Pokud vztah související s užitím webové stránky nebo právní vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem a toto právo je právem rozhodným. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
    • Tyto obchodní podmínky umožňují kupujícímu jejich archivaci a reprodukci. Momentem uzavření objednávky kupující přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky včetně ceny objednaného zboží uvedené v potvrzené objednávce, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak.

 

  • Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.